„Memes“ fotky – Vznik vaší vtipné „Meme“ fotky

Ach, memes … Jeden z nejznámějších vynálezů éry sociálních médií. Dobře, možná ne, ale stále jsou společenským fenoménem, který žádný jiný nedokáže, kolik obrazků se může spojit s lidmi. Milovat je nebo nenávidět, memes jsou všude. Ale věděli jste, že některé z nejpopulárnějších mají svůj původ na fotobankách?

To je pravda. Některé z nejoblíbenějších postav meme na internetu jsou obrázky a fotky, ve znázornění díky nimž se staly virálními, a ve skutečnosti jsou to obrázky, které se prodávají v různých fotografických agenturách. Jednoho dne v nich někdo viděl schopnost meme a zbytek je historie: stali se ikonami popkultury a hráli v nespočetných vtipných obrázcích, videích, článcích. Řekněte mi, že fotografie nejsou univerzální!

Dnes si prohlédneme některé z nejlepších memes založených na fotografii a pomůžeme vám nechat se inspirovat k vytváření vlastních vtipných obrázků pomocí fotografií z fotobank. Jako plus, vám dáváme originální fotografie přímo z některých nejlepších fotobankových fotek vůbec! Nikdo vás nemůže zastavit ve vytváření dalších internetových memes.

Seznamte se s nejprodávanějšími tvářemi na fotobankách a zjistěte více o nejlepších světových fotografických modelech.

Nejlepší Memes na fotobankách

Pojďme se rychle podívat na nejslavnější virální obrázky, které si zaslouží úctu, a jejichž původ je na fotobankách. Nechte se inspirovat, abyste našli faktor meme, i na fotobankách najdete vtipné fotografie.

Roztržitý přítel Meme fotka – novela na fotografii

Jeden z nejoblíbenějších memů z minulých let je obraz „roztržitého přítele“: obrázek, který ukazuje, že mladý pár procházel ulicí, drželi se za ruce, přičemž přítel otočil hlavu a prohlédl si kolemjdoucí mladou dívku, a jeho přítelkyně na něj vztekle pohlédne. Toto je vlastně royalty free fotka a tři postavy v ní jsou všechni modelové.

Fotobanková meme fotografie roztržitého přítele

Fotografie s licencí od Ingram Image / Stock Photo Secrets Shop – Original Stock Photo

Fotograf Antonio Guillem vyfotil tuto fotografii v roce 2015 a původně ji prodal prostřednictvím iStock (všechny informace najdete v naší recenzi iStock), ale v roce 2017 se stala materiálem meme, což se ukázalo jako všestranný a velmi široký zdroj směšného materiálu. Nejedná se tedy o novou fotografii.

Zpočátku mladí interpreti našli fotografii a pobavili se konceptem nevěry tím, že označili lidi, kteří by se ztotožnili s jakoukoli postavou na obrázku. Krátce nato byly vloženy nové vtipné vrstvy do fotografie, kdy uživatelé přidali textové štítky se jmény, koncepty nebo hodnotou ke každému z účastníků, aby znovu zamysleli na jeho významu„ chtějí to, co nemohou / co byste neměli chtít“. To vedlo k tomu, že tento konkrétní výstřel se v roce 2017 prodal více než 13 000krát!

meme z fotobankové fotky

Kromě toho online komunita zjistila, že Guillem skutečně pomocí těchto tří modelů vyfotil celou řadu sériových snímků, které zobrazují různé aspekty každodenního života a různé fáze romantického vztahu. A tehdy odstartoval meme, inspirující i vtipná videa, která sledovala životy a problémy těchto smyšlených hrdinů. Skvělý příklad marketingového potenciálu těchto obrázků, o kterém si můžete přečíst více v našem článku o nejlepších obrázcích pro marketing a vizuální obsah a vizuální obsah, kde uvidíte malý příklad s těmito známými tvářemi.

Meme na tofobankovém videu

Získejte fotografii – Antonio Guillem prodává svou práci na většině nejlepších webů s fotografiemi. Slavný mem roztržitý přítel a další memy přítele a další obrázky z této série a / nebo s těmito modely najdete na:

Haroldem potlačovaná bolest – úsměv fotobankového modela

Jednou z velmi slavných tváří v dnešní internetové kultuře je tvář Arató Andrása, maďarského seniorského modela, který se díky svým zvláštním výrazům obličeje stal známým jako „Harold potlačující bolest“, což je postava, která od roku 2011 stojí za povšimnutí. Pro některé lidi na internetu je také známý jako „meme fotka starý muž“ (necítí se starý). Je obdivovaný na Reddit ve skupině „stock photo memes reddit“ jinými slovy „memeeconomy“. Je široce používán v sociálních médiích, a to dokonce i pro některé úžasné nové kampaně (níže).

Haroldem potlačovaná bolest - fotobanková meme

Copyright 2020 photograph Nyul / Dreamstime, all rights reserved.

První snímky s Andrásem, které byly v té době přeměněny v memy, původně pocházely z fotografické agentury Dreamstime (o níž si můžete přečíst vše v naší Dreamstime recenzi).

Přestože se na většině fotografií, na které pózuje, laskavě usmívá, něco v Andrásově výrazu přimělo Internauty, aby ji vnímali skrz nějakou skrytou bolest nebo nepohodlí, což je koncept, který se snadno vejde do nespočetných grafických vtipů o každodenním životě.

Meme fotka z fotobanky

 

Rychlý vzestup, o pár let se jako Arató představil světu jako člověk z meme. Lidé se s ním fotí, kdykoli ho vidí, a dokonce hrál v komediálních video produkcích jako jeho meme alter-ego:

Haroldem potlačovaná bolest – fotobankové video založené na meme

Trvalo to, než uživatel internetu uviděl jeho výraz, zatímco vyhledávali na fotobankách, aby odhalil fenomén Harold. Myslíte si, že byste mohli najít další hvězdu meme v knihovně fotografií?

Najít obrázek meme – Fotografie z hlavních pozic Aratós najdete v hlavních fotografických agenturách jako:

Další meme fotobankové fotky: Smějící se žena se salátem

Jedná se o nejoblíbenější meme ženské téma na webu a na rozdíl od ostatních se nejedná o jeden konkrétní model ani o jednu konkrétní fotografii. Místo toho si dělá legraci z toho, co se stává velmi běžným a populárním konceptem na fotografii: obrázky samotných žen, smích nebo radost z úsměvu, když jedí barevně čerstvé saláty. Obvykle se používají k nezvyklím fotografiím, které zvyšují zájem o používání štěstí modelky a stále se usmívajícího modelu. Žádné starosti – nikdo tady nedrží zbraň – jen pěkný zelený salát a vidlička.

Fotobanková meme fotografie ženy se salátem

Fotografie s licencí od Ingram Image / Stock Photo Secrets Shop Copyright 2020 Ingram, all rights reserved.

Lidé zesměšňují ženy a jejich saláty od roku 2011, kdy Hairpin udělal první kompilaci takových fotografií.

Tento druh originálních fotografií představuje to, co v tomto odvětví nazýváme „viditelné“ vzhled, který byl úspěšný v raných dnech mikrofilmu: příliš produkovaný, poněkud kýčovitý, ne příliš souvicející. Funguje to pro zprostředkování nápadů, jako jsou požitky ve zdravé stravě, určitě… ale pokud se na ně podíváte pozorně, jako první kritičtí internauti před lety, nemůžete si pomyslet, proč jsou tyto ženy tak neuvěřitelně šťastné ze svých salátů. Opravdu si tyto modely fotografií užívají syrové zeleniny? Nebo je to jen fotografický model (samozřejmě že je).

Zvláštní složení a koncept se tak stal charakterem meme, kterému se může hodně sarkastických uživatelů sociálních sítí smát. Dobře, dobře: jako.

Tento meme byl tak populární, že letos dokonce inspiroval divadelní hru se stejným názvem! Podle the Chicago Tribune hra Smějící se žena se salátem od dramatičky Sheily Callaghanové, která pojednává o „vyzáži těla, sexualitě, mužské nejistotě, reklamě, farmaceutickém průmyslu a mnoha dalším.“ Jak je meme inspirativní?

Získejte fotografii – Protože nejde o práci konkrétního fotografa nebo modelu, můžete si koupit téměř dokonalou fotografii ženy s úsměvem se salátem na téměř všech stránkách s fotografiemi, které stojí za to znát:

BONUS: Celebrity obnovující fotobankové pózy

Dobře, nejedná se o meme, ale určitě ukazuje, jak se meme otevřely zcela novému účelu pro klasické fotografie. Ve výrobě pro Vanity Fair natočila vždy temperamentní britská herečka Emilia Clarke komediální video, ve kterém znovu vytvořila nejznámější, „viditelné“ fotografie s fotografickým tématem: žena v kostýmku stojící sebevědomě s rukama zkříženýma na prsou , nebo například pomocí ukazatele, který ukazuje na něco na grafické desce, například publiku kolegů.

Toto video (a podobné inscenace, jako je herec Vince Vaughn), je skvělým příkladem toho, jak jsou fotografie staré školy přítomny v současné popkultuře, i když je to ironickým a zábavným způsobem. Toto přesměrování otevírá mnoho kreativních příležitostí pro tyto datované a ne příliš relativní fotky.

Získat fotku? – Tyto fotografie nejsou k prodeji, ale můžete najít klasické fotografie z knihoven v jakékoli populární fotobance a znovu použít nové modely v zábavných videích a fotografiích pomocí vlastní fantazie.

Vytváření memes z fotek: stručný průvodce

Už jste se inspirovali těmi veselými fotografickými memy? Pak se pojďme postarat o činy: použití fotobankových fotografií k vytvoření vtipného, souvisejícího a potenciálně virálního meme nemusí nutně znamenat vědu, ale je třeba mít na paměti několik věcí, pravděpodobně věcí, na které se právě teď ptáte. Zkusíme vám tedy odpovědět!

Jak vytvořím Meme?

Samozřejmě pro to můžete použít profesionální nástroje pro manipulaci s obrázky, ale memes jsou charakteristicky jednoduché (většinou jen překrývání textu na obrázku), takže základní editory obrázků splní úkol.
Pokud si přejete plný „meme look“ s ikonickým bílým písmem, jedním velmi snadným způsobem je použití webového editoru speciálně pro memy, jako je Imgflip Meme Generator. Tento super jednoduchý nástroj umožňuje vytvářet fotografie meme z fotografií během několika minut: vše, co musíte udělat, je vybrat obrázek (nebo nahrát vlastní), přidat text do označených polí a stáhnout konečný soubor.

tvorba mem fotografii - Meme generator

Důležité! Pokud používáte licencované fotografie, MUSÍTE se ujistit, že splňujete své použití. V případě generátoru Meme tedy vždy zaškrtněte políčko „private“, které udělí, že pouze jen vy budete schopen zobrazit a stáhnout finální meme.

Meme generator - postup pri generovani

Tím zabráníte ostatním uživatelům neoprávněně používat vaše licencované fotografie. Je-li tato možnost vybrána, vše, co musíte udělat, je stáhnout soubor a budete připraveni sdílet svým uživatelům. Budete moci vytvořit nejlepší nové memy s fotografií?

Jak může Memes pomoci mé firmě?

Memy jsou výtvory mladé online komunity, zejména na Tumblru nebo Redditu. Pokud pracujete v tomto segmentu, s ním nebo se o něj staráte, pak existuje více než jeden způsob, jak využít memy ve váš prospěch. Hlavním a nejtypičtějším využitím jsou samozřejmě vaše kanály sociálních médií. Vytvoření legrační nové fotografie, které můžete spojit s vaší společností nebo službami, je jeden velmi krátký, efektivní a snadný způsob, jak zapojit své následovníky a přivést nové. To je přesně to, co v poslední době dělalo mnoho velkých značek: dokonce i ty nejformálnější a nejzávažnější firmy si všimly síly používání humoru v sociálních médiích k prohloubení dosahu své značky a sdělení v masách.

Mohu licenci fotobanky použít k Meme?

Krátká odpověď zní ano (proč vás obtěžovat tímto článkem, pokud byste to nemohli, že?). Royalty Free licence (která je jednou z nejvíce používaných na fotobankách) pokrývá komerční a osobní použití a neomezuje vtipné koncepty. Na dvě věci se však musíte podívat:

  • Citlivé použití: Zatímco humor není zakázán, musíte přemýšlet o tom, jak prezentujete lidi na obrázku. Neměli byste hledat koncepty, které je staví na špatné světlo, zejména pokud jde o citlivá témata, jako je násilí, zločin atd.
  • Použití na soiciálních médiích: Některé agentury omezují nebo přímo zakazují použití svých fotografií na platformách sociálních médií, takže pokud tam chcete nahrát své memy, napřed licenci důkladně zkontrolujte. Mnoho agentur, jako je náš Stock Photo Secrets Shop, naštěstí umožňuje použití obrázků na sociálních médiích.

Je to v pořádku upravit fotku způsobem, který funguje jako Meme-fying?

Ano to je. Royalty free fotografie jsou dokonalé a můžete je upravovat libovolným způsobem (pokud mají oprávněnou licenci). Můžete oříznout, změnit velikost, opravit barvy, text rozložení a dělat, s nimi co chcete. Jen mějte na paměti citlivé ustanovení o používání. Tímto způsobem můžete vytvořit mnoho nových meme fotografií.

Jaký druh fotografií je pro Meme dobrý?

Dobrou věcí na memes je, že s nimi můžete uvolnit svou kreativitu, takže vám nebudeme říkat, jaké fotky si vybrat. Můžete si však vzít inspiraci z výše uvedených oblíbených položek, abyste věděli, kterým směrem se chcete při hledání fotografií vydat, a které mohou vytvořit dobrý meme:

  • Velmi související scénář: Vyberte si obrázek, který představuje situaci v každodenním životě, u které cítíte, že se někoho může týkat. Takové obrázky mohou inspirovat vaše vtipné stránky k vytvoření meme, se kterým se většina vašich diváků ztotožní. To vám pomůže vytvořit obrázek založený na meme.
  • Reakční gify: Na základě videozáznamů nebo fotobankových modelů s mnoha různými fotografiemi
  • Tvář přitahující pozornost: Najděte fotku osoby, jejíž výraz tváře nebo celkový vzhled na vás něco přenáší. Co si myslíš, že myslí? Koho ti připomíná? Vytvoření tohoto příběhu na pozadí vám může pomoci přijít s dalším příběhem v meme postavách.
  • Fotka s proč jako?: Věnujte pozornost skutečným skladbám na tradičních old-school fotografiích. Proč se smějí děti, když dělají domácí úkoly? Proč všichni v kanceláři nosí černý oblek a když stojí, zkřížili ruce na prsou? Nalezením nevysvětlitelného, nerelevantní nebo prostého „co-the -eck“ na fotobankových fotografiích, budete schopni je proměnit v cool meme.
  • Použijte zvláštní jasně fotobankový vzhled: Faktorem meme není výhradně použití fotografie k překrytí textu nebo k jejímu vtipnému popisu. Tyto postavy, situace a podivně vypadající fotografie lze znovu vytvořit několika kreativními způsoby.

Další kroky: Sdílejte svůj Meme na Twitteru a Facebooku

Memy, zejména nové fotobankové memy, žijí a umírají se sociálními médii. Ujistěte se tedy, že sdílíte tento tweet na Twitteru nebo jej sdílíte na Facebooku se svými přáteli. Měli byste mít tento příspěvek připravený také na získávání komentářů – pomůže to sdílet tweet a přihlásit se k odběru vašich webových stránek (pokud pro ně máte více nových fotobankových memes). Dalším způsobem by mohlo být sdílení prostřednictvím Instagramu nebo jiných nových sociálních sítí. Tak jděte do toho a získejte své follow, tweety, sdílení a další pro své meme. Pokud je to bezvýchodné tak – propagujte memes prostřednictvím aplikace nebo vyskakovacího okna.

Memy a směrnice EU o autorských právech

Pokud jste sledovali novinky, již víte o nové směrnici o autorských právech (směrnice o autorských právech na jednotném digitálním trhu) schválenou parlamentem EU. Záměrem tohoto nového zákona je regulovat záležitosti autorských práv pro novou internetovou éru a doufat, že se vyrovná pole mezi původními tvůrci obsahu a obrovskými online platformami a společnostmi. Jeho podmínky však vyvolaly hodně kontroverze, většinou ohledně toho, jak přesně chrání umělecké dílo a zda skutečně poškozuje ostatní zúčastněné strany (například online platformy).

Článek 13 této směrnice je jedním z kontroverzních stanovisek a přímo se dotýká memes. Tento článek říká, že online platformy „ukládání a umožnění přístupu k velkému množství děl a jiných témat nahraných jejich uživateli“ odpovídají za porušení autorských práv, ke kterému se jejich uživatelé na svých stránkách dopustili. A proto vyžaduje spolupráci uživatelů a provozovatelů stránek při policejní práci a vyhýbání se takovým porušením.

I když určitě změna pravidel (až doposud to byli uživatelé, kteří odpovídali za problémy s autorskými právy), ponechává hodně materiálu ve velmi šedé oblasti, včetně memes, protože jde o odvozená díla na základě něčího původního materiálu, který je pravděpodobně bez autorských práv.

Není jasné, co se stane, od doby kdy bude tento článek prováděn tak, jak je nebo bude upraven, až po to, jak sociální weby zabrání porušování autorských práv, pokud a kdy směrnice vstoupí v platnost.

Nejlepší způsob, jak po těchto změnách udržovat bezpečně použitelné memy? Uhádli jste: pomocí foyalty-free fotografií, které jsou oprávněně licencovány jako základ pro vaše memy.

Najděte si svůj vlastní originální zdroj pro meme

Jste připraveni se pobavit s fotografiemi a přinést do své firmy humor? Určitě se vám budou líbit vaše výtvory, pro rozzáření nálady!

Prozkoumejte nejlepší fotobankové weby a najděte dalšího dodavatele pro svou továrnu na memes. Zde jsou některé z těch, které doporučujeme:

Začněte s fotobankovými memes!

Jsem vydavatel a podnikatel v oblasti produktů na fotobankách, zaměřuji se na poskytování informací a řešení pro kupující, přispěvovatele a agentury s cílem přispět k růstu a rozvoji tohoto odvětví.Já jsem zakladatelem a redaktorem Stock Photo Press, jedné z největších sítí on-line časopisů v tomto odvětví a zakladatel Microstock Expo, jediná konference věnovaná segmentu microstock.Proto jsem vytvořil několik softwarových řešení v stock photography, jako PixelRockstar a WordPress Plugin.Jsem vracejícím se řečníkem na fotografické scéně Photokina a průmyslovým poradcem společnosti StockPhotoInsight. Jsem vášnivý v oblasti technologií, marketingu a vizuálních snímků.

Rádi se dovíme, co si o tom myslíte vy.

Leave a reply