Jak mohu změnit rozlišení fotografie?

Digitální obrázky jsou velmi univerzální pro jakýkoli druh projektu, na kterém možná pracujete. Obrázky lze použít pro tisk, web nebo je začlenit do videa. Díky nim je použití ještě všestrannější, můžete zakoupit obrázek největší velikosti, který je k dispozici, a používat obrázek znovu a znovu na všech typech médií a všech velikostech.

Podívejte se na naše nejnovější doporučení a najděte nejlepší velké fotografie z fotobanky.

A pokud se chcete naučit vytvářet vlastní designy jako profesionál, podívejte se na náš seznam a najděte nejlepší velké fotografie z fotobanky!

Porozumění rozlišení obrazu

Při změně velikosti obrázku musíte pochopit rozlišení a to, jak počet pixelů tak i velikost souboru ovlivňují ostrost obrazu. Počet pixelů, které má obrázek, přímo souvisí s tím, jak se obrázek zobrazuje. Čím více pixelů má obrázek, tím bude ostřejší. Čím více pixelů, tím také větší velikost souboru.

Velké velikosti souborů a vysoké rozlišení jsou v pořádku a nezbytné, pokud hledáte vytváření velkých tiskových souborů. K malému obrázku bohužel nemůžete přidat pixely, aby se zvětšil při zachování jeho ostrosti. Proto je důležité zakoupit největší dostupný soubor a podle potřeby obrázek zmenšit. Zvažte svůj projekt. Například propagujete událost a potřebujete vytvořit velký plakát, web a vloženou e-mailovou reklamu. Když si koupíte svůj obrázek z fotobanky, přechod od největšího souboru vám umožní dokončit všechny tyto velikosti pro vaši propagaci. Vzhledem k tomu, že internet zobrazuje obrázky rychlostí 72 ppi (pixelů na palec), můžete svůj velký obrázek zmenšit, abyste neztratili přidělený úložný prostor. Vaše e-mailová reklama by neměla mít velkou velikost souboru, takže je důležité zmenšit obrázek pro použití v e-mailové reklamě.

Jak změnit rozlišení mého obrázku

Chcete-li změnit rozlišení obrázku, budete potřebovat program pro úpravu fotografií (Photoshop, Windows Paint, Picnik, PhotoScape atd.). Chcete-li změnit rozlišení, můžete udělat několik věcí. Pokud potřebujete obrázek s vysokým rozlišením, ale při menší velikosti, můžete jednoduše změnit měřítko obrázku na to, co potřebujete, za předpokladu, že váš obrázek měl vysoké rozlišení. Pokud potřebujete změnit velikost obrázku pro e-mail nebo web, můžete změnit pixely nebo velikost obrázku, čímž se změní rozlišení obrázku.

Náš průvodce běžnými velikostmi fotografií – a k čemu se každá velikost běžně používá – s tím vám pomůže také.

Oříznutí

Oříznutí obrázku také zmenší velikost souboru. Pokud jsou na vašem obrázku nedůležité části, mohlo by být výhodné zbavit se částí, které nepotřebujete. Další možností je vytvořit prázdný dokument s příslušnými rozměry obrazu a ppi – tj. Obrázek 3×5 při 72 dpi. Poté s původním obrázkem vedle prázdného dokumentu můžete obrázek přetáhnout do nového prázdného souboru. Pokud změníte velikost obrázku tak, aby byl v hranicích vašeho souboru, budete mít přesně tu velikost, co potřebujete. Pokud však váš obrázek nakonec bude menší než dokument, který jste vytvořili, nebudete mít kvalitní obrázek v této velikosti, pokud ho potřebujete zvětšit.

Tyto informace, stejně jako další výukové programy a informace, jsou vám, jako našemu zákazníkovi, k dispozici v naší výukové sekci. Pokud máte nějaké další dotazy, s nimiž bychom vám mohli pomoci, kontaktujte nás (nebo zanechte komentář) kdykoli ohledně vašich požadovaných dotazů. Snažíme se být lídrem v oblasti informací pro komunitu kupujících.

Jsem vydavatel a podnikatel v oblasti produktů na fotobankách, zaměřuji se na poskytování informací a řešení pro kupující, přispěvovatele a agentury s cílem přispět k růstu a rozvoji tohoto odvětví.Já jsem zakladatelem a redaktorem Stock Photo Press, jedné z největších sítí on-line časopisů v tomto odvětví a zakladatel Microstock Expo, jediná konference věnovaná segmentu microstock.Proto jsem vytvořil několik softwarových řešení v stock photography, jako PixelRockstar a WordPress Plugin.Jsem vracejícím se řečníkem na fotografické scéně Photokina a průmyslovým poradcem společnosti StockPhotoInsight. Jsem vášnivý v oblasti technologií, marketingu a vizuálních snímků.

Rádi se dovíme, co si o tom myslíte vy.

Leave a reply